این روزها صحبت های زیادی راجب ارزش ها انجام می گیرد که شما آن ارزش ها را ارزش های خانواده و ارزش های محوری می نامید.

در چند سال گذشته ارزش تبدیل به کلمه ای شده است که اغلب افراد از چرایی و چگونگی آن مطمئن نیستند. با این وجود می توان گفت ارزش ها در کسب و کار شما می توانند تاثیر بسزایی داشته باشند و شما را بیشتر به سمت موفقیت سوق دهند و جهت زندگی شما را بهتر کنند.

در ابتدا روند کار سنتی را بررسی می کنیم. در این روش ابتدا نده به شما می گوید چه چیزی می خواهید اما در بازاریابی شبکه ای هنگام عضوگیری، شما به صورت شفاهی خود و فرصت کسب و کارتان را به دیگران ارائه می دهید.

شما باید اجازه دهید ار صحبت کند. چرا که شما همه چیز را راجب ار خود نمیدانید و باید برای آنچه که برای آن ها مهم است، زمان بگذارید و به حرف هایشان گوش بدهید. به چیزهایی که شما گوش می دهید گوش دادن به ارزش ها می نامند.

مشتری شما با مشکلات متفاوتی به سمت شما می آید. این مشکلات می توانند مالی،ضعف ارتباط کاری ،سبک زندگی کسل کننده و بطور کلی زندگی ناقص باشند. شما با گوش دادن به سخنان آن ها به دو مورد پی می برید:

1-آنچه ار نیاز دارد.

2-آنچه برای ار ارزش دارد.

زمانی که شما پاسخ این دو سوال را از طریق گوش دادن، بدست آوردید، می توایند نیازهای ار را با برنامه کسب و کار خود تطبیق دهید.

شما به هرطریقی شده می توانید برنامه خود را با فردی که با وی صحبت می کنید تطبیق دهید.اما این بدین معنا نیست که شما با همه مشتریان بتوانید کار کنید، پس شروع کنید.

هدف برد برد است و شما می توانید انجامش دهید. ارزش ها کلیدی هستند برای شناختن افراد و آنچه برایشان مهم است.ارزش ها همانند دستورالعمل اخلاقی  که مردم با آن زندگی می کنند، عمل می کنند. ارزش های شما آن هایی هستند که شما را مجبور می کنند شما به شکلی خاص زندگی کنید.

حال به برخی از این ارزش ها که در میان افراد مشترک است، نگاهی می اندازیم.

ارزش هایی هم چون : پذیرایی، شادی، ماجراجویی، نظم، قدردانی، مشارکت، تعلق، کمال، ارتباطات، لذت، مشارکت، قدرت، خلاقیت، شناخت، خویشاوندی، آزادی، امنیت، صداقت، مزاح، معنویت یا خدا، اعتماد،کار.

شما ممکن است برخی از کلمات را ببنید و احساس کنید در این لیست بسیار مهم هستند و بقیه چندان اهمیتی ندارند.با این حال ارزش هایی برای ما محترم هستند که قسمتی از سیستم عامل ما به عنوان انسان هستند. هرفردی که در لیست شما قرار دارد، در برخی زمینه ها بسیار با شما متفاوت است.

چیزی را که همه می توانند در نتورک مارکتینگ از آن بهره ببرند، نگاه به فرصت کسب و کار از بسیاری از زوایای مختلف است. لیستی از برخی ارزش هایی را که کسب و کار شما برای آن ها احترام قائل است، تهیه کنید.

کسب و کار خود را در یک دست و مشتریان خود را در دست دیگر نگه دارید.پس به ارزش های مشتری خود گوش دهید. اگر با دقت کافی گوش دهید، خواهید دید که افراد کمی از زندگی خود راضی هستند.تنهایی، فقر، بیکاری، فقدان احترام، خستگی، عدم قدرت تنها موارد معدودی هستند که مردم هر روز با آن سروکار دارند و شما چیزی برای اشتراک با همه این افراد دارید.

اگر نظم برای شما ارزش دارد و شما آن را ندارید، ممکن است سردرگم یا عصبانی شوید.مثلا شما فردی هستید که نظم از موارد مهم زندگی شماست، اگ میز کارتان نظم نداشته باشد ممکن است شما نتوانید خوب کار کنید. این بهم ریختگی حواس شما را پرت می کند و شما را دل آزرده خواهد کرد.ارزش ها برای احترام به تعاریف افراد از خودشان ضروری هستند. کسب و کار هم ارزش هایی دارد. چه ارزش هایی در کسب و کارتان مناسب نیازهای هر یک از مشتریان شماست؟

شما نخواهید دانست، مگر اینکه به ارزش های آن ها گوش دهید. زماین که تطبیق کامل بین مشتری و کسب و کارتان باشد، آن وقت است که یک آجر بیشتر به بنای محکم یک کسب و کار اضافه کرده اید، که همین سبب خواهد شد تا کسب و کارتان به اندازه کافی رشد پیدا کند.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.


atamlm.ir ارزش ,دهید ,زندگی ,هایی ,افراد ,کارتان ,ارزش هایی ,تطبیق دهید ,ارزش دارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین جراح بینی اجاره و رهن |پارتمان در تهران Exposedsub جی تی ای فارسی|GTAFARSI فیل مووی automotive code reader sAbstra