در این مقاله تصمیم داریم رازهای مهمی را که تمامی لیدرهای بازاریابی شبکه ای به آن ایمان دارند و آن را بکار میبرند را برای شما بیان کنیم. روش هایی که در ادامه بیان می کنیم حاصل روش ها و تجربه بازاریابان موفقی است که در این حرفه فعالیت می کنند. این مطالب می توانند راه موفقیت و پیروزی را به افراد نشان دهند.پس اگر شما هم به دنبال موفقیت در نتورک مارکتینگ هستید این مقاله را دنبال کنید.

ابتدا به این موضوع میپردازیم که در زندگی همه افراد چیزی وجود دارد بنام "خلا قدرت دهنده" . اکثر افراد در سراسر زندگی خود به شخصی برنخورده اند که به آن ها بگوید که توانایی انجام کارها را دارند و می توانند به موفقیت دست پیدا کنند. کسی به آن ها نگفته که می توانند کارهای بزرگ انجام دهند و کسی برای آن ها وقت صرف نکرده است تا به آن ها نشان دهد که چقدر آن ها را دوست دارد و می تواند به آن ها کمک کند.

در دنیای امروز با توجه به مشکلات بسیاری که افراد دارند و باعث شده که افراد در مشکلات خود غرق شوند، مردم دوست دارند شخصی را داشته باشند که به آن ها کمک کند و چیزی فراتر از زندگی به آن ها بیاموزد. این شمایید که می توانید زمانی که افراد با مشکلات خود دست و پنجه نرم می کنند با ام ال ام وارد زندگی آن ها شوید و به آن ها کمک کنید.

شما باید قبل از عضوگیری به درخواست آن ها توجه کنید و قلبشان را احساس کنید. چیزی که مردم می خواهند این است که می خواهند احساس خوبی راجب زندگی، کار و آینده داشته باشند. به این دلیل شما باید برای چیزی فراتر از بازاریابی شبکه ای عضوگیری کنید.آن ها درواقع به کار کردن با شما علاقه ندارند مگر اینکه شما با آن ها کار کنید و به آن ها بیاموزید که چگونه از مشکلات خود رها شوند. شما برای اینکه بتوانید آینده رویایی برای خودتان بسازید نیاز به تمرکز دارید. روی چیزی تمرکز کنید که بازاریابی شبکه ای بجز یک بیزینس برای زندگی آن ها می تواند تاثیرگذار باشد. شما باید یک تحول شگرف در نحوه زندگی آن ها ایجاد کنید که باعث قدرتمند شدن آن ها شده و آن ها را تحریک کنید تا از زندگی یکنواخت خود دست بردارند و یا چیزاهایی از قبیل:

ایجاد تفاوت اساسی در افکار شخص.

رشد شخصی افراد تا بی نهایت.

افزایش احترام به خود.

افزایش مزایای مالی برای افراد.

آموزش دانشی که سبب رسیدن افراد به اشتیاق آن ها.

تغیر درک افراد از زندگیخود. و مهم تر از همه اینکه سبب بلوغ و پیشرفت در همه جنبه های زندگی آن ها شود که همیشه آرزو آن را داشته اند. پس از این سوالات سکوت کنید و منتظر پاسخ آن ها شوید.

پس از آن سوالاتی از افراد در جهت تحقق رویاهایشان کنید بطور مثال بپرسید "اگر یاد می گرفتی رفتار بهتر و تاثیرگذاری داشتی، چه کمکی به زندگیت می کرد؟" یا "اگر فرد منظم تری بودید، چطور؟" "اگر می توانستید ارتباط بسیار قوی تری با افراد برقرار کنید، چه اتفاقی برای زندگیتان می افتاد؟"

سپس سوالاتی برای روشن کردن رویاهایشان بپرسید.

تصور کنید که. (یکی از دستاوردهای کارتان را توضیح دهید) را کسب می کردی، چه احساسی داشتید؟

تصور کنید افرادی شیفته گفته های شما هستند و مایلند که سخنان شما را بشنوند، چه احساسی پیدا می کنید؟

اگر دوستتان نیازمند کمک شماست و شما می توانید همه چیزهایی را که نیاز دارد در اختیار او قرار دهید، چه احساسی داشتید؟

اگر شما فردی باشید که واقعا مشتاق باشید زمانتان را برای افراد صرف کنید تا آن ها بتوانند در مسیر رویاهایشان قرار بگیرند و موفق شوند، قطعا آن ها در هر شرایطی از شما پیروی خواهند کرد.

اکثر افراد بدلیل افزایش حساب بانکی خود عضوگیری می کنند و نه چیزی که می توانند به زندگی شخص بدهند. اما بنظر شما بهتر نیست بجای اینکه شما در تعقیب پول باشید پول را به سمت خود بکشید؟ در حالت کلی به مردم نشان دهید که بیزینس شما بخاطر منافع و نتایجی که سوای بیزینس بودنش دارد، چطور می تواند به زندگی آن ها معنای تازه ای ببخشد و در رفع نیازهایشان به آن ها کمک کند.

با هلدینگ بزرگ عطاکو  در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.


atamlm.ir افراد ,زندگی ,چیزی ,اینکه ,شبکه ,مشکلات ,تصور کنید ,احساسی داشتید؟ ,برای افراد ,بازاریابی شبکه ,داشته باشند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله گردشگری برلیان iranbollywood گلشهر شعر فارسي تیتر اخبار از خبرگزاریها officenavak پرسش مهر 1389 خريد ماسك صورت پارچه ای رنگی طرح دار دخترانه پسرانه 2021 خرید تی شرت لباس بلوز هاوایی دخترانه زنانه مردانه 2019