در کشور ما هم چنان بسیاری از افراد تصور می کنند که بازاریابی شبکه ای همان شرکت های هرمی هستند که با ی قصد یدن پول افراد را دارند. در حالی باید گفت در شرکت های هرمی در واقع محصولی به افراد ارائه نمی شود و یا در صورت ارائه محصول، محصولات از کیفیت پایینی برخوردار هستند. در این شرکت ها اعضا متعهد می شوند افرادی را به شرکت معرفی کنند و به ازای سرمایه گذاری آن فرد کمیسیون دریافت می کنند. اما در نتورک مارکتینگ، اصل بر محصول است و سپس می توان در ازای معرفی افراد و آن ها سود دریافت کرد.

با افزایش شرکت های هرمی مراجع قانونی بر آن شدند تا قوانینی را برای ام ال مارکتینگ وضع کنند. شرکت ها باید با دریافت مجوز از وزارت صنعت و معدن و تجارت، می توانند فعالیت خود را آغاز کنند. شما عزیزان می توانید با بررسی رنگ نماد موجود در سایت، به قانونی یا غیرقانونی بودن این شرکت ها آگاه شوید.

اگر رنگ این نماد سبز بود یعنی مجاز به فعالیت هستند.

اگر زرد بود یعنی مجاز به فعالیت یک ماهه برای رفع ایرادات هستند.

اگر رنگ نماد قرمز بود یعنی موقتا بمدت شش ماه تعلیق شده است.

رنگ سیاه هم نشان دهنده اتمام مجوز فعالیت آن شرکت می باشد.

در بازاریابی شبکه ای روش کسب درآمد به 2 صورت است، اول اینکه شما به ازای مستقیم کالا به مصرف کننده، می توانید درآمد کسب کنید و روش دوم کسب درآمد به ازای از طریق زیرمجموعه تان. حال هر مقدار شما و زیرمجموعه تان بیشتر باشد درآمد بیشتری نیز کسب خواهید کرد.

شما برای محصولات می توانید به صورت حضوری یا از طریق تبلیغات کلامی محصولات شرکت را بید و تا محصولی فروخته نشود پولی بین شرکت و فرد حاضر در این شرکت جابجا نمی شود و پورسانتی نیز تعلق نمی گیرد.

بازاریابی شبکه ای یک روش کسب و کار است که نیاز به تلاش زیادی دارد. شما یک شبه نمی توانید به پول زیادی برسید بلکه با تلاش و استمرار در کار می توانید موفق شوید.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.


atamlm.ir شرکت ,توانید ,افراد ,فعالیت ,ازای ,درآمد ,ازای ,بازاریابی شبکه ,یعنی مجاز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پرسش مهر دیدار موویز سایت آموزشــی هاش هاش خــوی جدید ترین اهنگ ها از هستی صدا کولاک دانلود ایمن ترافیک کالا sozila ایده نو (برنامه پولی به صورت رایگان)