خواص و فواید زمرد

زمرد سنگی بسیار پر انرژی و دارای خواص فراوانی است . استفاده ی از این سنگ برای جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری صرع بسیار فایده دارد ، به ویژه برای کسانی که زمینه ارثی این بیماری در آن ها وجود دارد . به همین دلیل ، در گذشته نیز پادشاهان در هنگام تولد فرزندانشان تکه ای زمرد را بر گردن آنان می آویختند تا به صرع مبتلا نشوند ، اما برای کسانی که به بیماری صرع مبتلا شده اند ، چندان کارساز نیست . 

هم چنین قرار  دادن زمرد بر روی چاکرای سر و تاجی برای درمان بیماری پارکینسون مفید است ؛ زیرا برای برقراری تعادل در سیستم عصبی بسیار اهمیت دارد و علاوه بر جلوگیری از حمله های عصبی ، دردهای عصبی را نیز کاهش می دهد . 

آویختن زمرد بر گردن و هم چنین گذاشتن آن بر چاکرای قلب در درمان گرفتگی رگ ها و بیماری های خونی و نیز درمان ضعف عضلات قلبی و تپش قلب و تقویت آن ، بسیار مفید است . 

از دیگر خواص زمرد که بسیار به آن اشاره شده ، مفید بودن آن برای دستگاه گوارش است . گذاشتن آن بر روی چاکرای خورشیدی ، مجاری کیسه صفرا را پاک و فعال می کند و سبب تقویت معده و درمان زخم معده می شود . 

استفاده از زمرد برای درمان خون ریزی داخلی به ویژه اسهال خونی مفید است . همچنین همراه داشتن این سنگ برای ن حامله مفید است و بستن زمرد بر ران زن حامله در هنگام زایمان ، زاییدن را آسان می کند . 

زمرد دو نیروی انرژی بخش و آرام بخش دارد و سبب قوت دل و تسکین و آرامش روح می باشد . همراه داشتن آن به خصوص در شب کابوس های شبانه را دور می کند . 
منبع : داتینو


گاه داتینو زمرد ,مفید ,درمان ,بیماری ,خواص ,عصبی ,همراه داشتن ,برای درمان ,برای کسانی ,فواید زمرد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جایگزین داربست دوربین مداربسته - دیدبان فراز فروشگاه اینترنتی مطبخ شاپ معرفی کالا فروشگاهی موسسه خیریه أبـرار زنجان حرف هایی که باید گفته شوند دانلودستان