مالکین محترم پروژه همت (نگین آبشار)

 با سلام و عرض قبولی طاعات و عبادات ،

 احتراماً به اطلاع میرساند عده ای معدود و انگشت شماری که بعضا نفراتی از آنها جزء هیات مدیره ساختمان می باشند از تاریخ تحویل واحدها اقدام به ارائه اخبار و گزارشات غیر واقعی در جهت تشویق و ترغیب مالکین برای اقامه دعوی بر علیه شرکت با موضوع الزام شرکت به اخذ پایانکار و . می کنند٬ متاسفانه تعدادی نیز از روی عدم مطالعه مفاد قرارداد و بنا بر وعده های بی پایه و اساسی که نامبردگان میدهند با آنها همراه شده اند. در حالیکه هر یک از مالکین میتوانند قبل از هر تصمیمی جهت آگاهی خود حداقل با مراجعه به قرارداد فی مابین خود با شرکت و با ملاحظه مفاد قرارداد به ویژه مواد دو و هفت و همچنین بند (م) ماده شش قرارداد پی به خواسته غیرمنطقی افراد صدرالاشاره ببرند و اطلاع کامل حاصل نمایند که در قرارداد فی مابین هیچگونه تعهدی برای شرکت بابت افراز و اخذ پایانکار و پیگیری های سایر امورات اداری و حقوقی پروژه ندارد و خواسته مشارالیه ها فقط از باب غرض ورزی با شرکت و اضافه خواهی است. چرا که ماده دو قرارداد با موضوع ساخت و ساز و تحویل یک دستگاه آپارتمان با متراژ تعیین شده بوده است. که این تعهد نیز از سوی شرکت انجام و تحویل گردیده و در ماده هفت قرارداد در قسمت تعهدات شرکت تعهدی بغیر از ساخت و ساز و تحویل آپارتمان وجود ندارد همچنین در بند (م) ماده شش قرارداد نیز به صراحت از چگونگی رابطه شرکت با عضو اینگونه بیان گردیده که رابطه هر عضو بر اساس قرارداد فی مابین (ساخت و ساز و تحویل آپارتمان) برقرار و پس از خاتمه تعهد حاضر شرکت تعهد دیگری به عضو ندارد. همانطوریکه قبلا نیز به سمع و نظر اعضای محترم رسانده شده پیگیری های امور اداری و حقوقی پروژه از جمله اخذ پایانکار هزینه های زیادی را در برداردبرهمین منطق بود که با درخواست تعدادی از اعضای محترم درخصوص پیگیری های امورات اداری و حقوقی پروژه توسط شرکت برابر اطلاعیه از اعضاء دعوت به انعقاد قرارداد شد و تعدادی از مالکین نیز اقدام به انعقاد قرارداد مستقل از ساخت با شرکت نموده اند. لذا  هرگونه خواسته غیر منطقی فقط زمان را طولانی کرده و هزینه ها را بالا می برد. کما اینکه همین اتفاق هم رخ داده و هزینه های افرادیکه از قبل اقدام به عقد قرارداد نموده اند با اشخاصی که بعدا قرارداد خواهند بست بسیار متفاوت خواهد بود. طی همین اطلاعیه از مالکین محترم تقاضا می شود اقدام نسنجیده نکنند چرا که خسارت اقدام نامعقول متوجه تمامی اعضای پروژه خواهد بود و دنبال کردن راه آدم هایی که متاسفانه به موضوع بصورت منصفانه و منطقی نگاه نمی کنند  و منافع کل اعضاء را در نظر نمی گیرند و برای رسیدن به اهداف خود گزارشات غیرواقعی و نادرست میدهند و ادعاهایشان ثبات ندارد هر دفع مدعی خواسته جدیدی می شوند و به راحتی تهمت و افترا میزند و قصدی به جزء به چالش کشیدن امورات پروژه ندارند کاری  بی فایده خواهد بود. ضمن اینکه هر اقدام ایشان رافع مسئولیت پرداخت هزینه های مرتبط نخواهد بود و با اوضاع و احوال فعلی هزینه ها تا تاریخ این اطلاعیه حداقل دو برابر شده است. لذا برای جلوگیری از خسارت بیشتر توصیه می شود آندسته از کسانی که تا کنون اقدام به انعقاد قرارداد نکرده اند جهت حفظ منافع خود و سایر اعضاء و تسریع در امور٬ هرچه سریعتر اقدام مقتضی مبذول فرمایند.

ما مفتخریم و خداوند را شاکریم که واحدها را طبق قرارداد تحویل مالکان محترم داده ایم و بیش از سه سال است که مورد بهره برداری قرار گرفته است. لازم به توضیح است شرکت در حین ساخت و ساز واحدها و تحویل به هیچ وجه هزینه های مربوط به پیگیری های افراز و اخذ پایانکار و سایر امورات اداری و حقوقی مرتبط با پروژه را محاسبه نکرده و از اعضاء دریافت ننموده است و ت کلی شرکت برای پیگیری و انجام اینگونه امور٬ انعقاد قرارداد جداگانه بوده کما اینکه بعد از تحویل واحدها بر همین اصل این موضوع با درخواست تعدادی از اعضاء محترم مراتب طی اطلاعیه ای به نظر مالکان رسانده شد و تعدادی هم از مالکان با شرکت قرارداد مربوطه را منعقد نموده اند.

لازم به ذکر است اعضای محترم تا قبل از تعیین و تکلیف درخصوص مسائل مرتبط با واحدهای احداثی و همچنین حواشی بوجود آمده و . از هرگونه نقل و انتقال و واگذاری واحدها به اشخاص خودداری فرمایند. در صورت تخطی و بروز هرگونه مشکلی٬ شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال آن به طرفین معامله نخواهد داشت.  

 

                                                                                          باتشکر

                                                     شرکت پیشتازان عمران و آبادانی همت

                                                          31 اردیبهشت 99

 

 

 

 

 

 

                         

 


شرکت سهامی پیشتازان عمران و آبادانی همت شرکت ,قرارداد ,تحویل ,اقدام ,پروژه ,محترم ,انعقاد قرارداد ,اعضای محترم ,حقوقی پروژه ,درخواست تعدادی ,تحویل واحدها ,سایر امورات اداری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت خدماتی Sa-Sa پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تاج تنهایی من بڕیارێک بۆ ژین هەنگاوێک بۆ بوون وبلاگ شخصی آریا کردزنگنه اتانول طبی موسسه حقوقی عدالت کاوان English For ME (دل نوشت) اخبار سراسری و دانلود آهنگ و موزیک