رفع سیاهی دندان کودکان

جلوگیری از سیاه شدن دندان کودک توسط قطره آهن یکی از مشکلاتی است که والدین در رابطه با آن با دکتر جوانمرد بهترین دندانپزشک اطفال در غرب تهران صحبت می کنند . آیا راهی وجود دارد تا بتوان سیاهی دندان ایجاد شده بر اثر قطره آهن بر دندان را از بین برد ؟ بهترین راهکار برای از بین بردن سیاهی قطره آهن از روی دندان چیست ؟ و اینکه چه کنیم تا دندان کودک سیاه نشود ؟ از جمله سوالاتی است که از دکتر جوانمرد دندانپزشک اطفال پرسیده می شود .

رفع سیاهی دندان کودکان

رفع سیاهی دندان کودکان

دندان ها معمولا از رنگ سفید تا سفید مایل به زرد و سفید مایل به خاکستری رنگ هستند. دندان ها با توجه به میزان کلسیم موجود در مینای دندان، رنگ سفید را می گیرند. مینا پوشش سخت و بیرونی دندان است. از طرفی کمبود آهن در کودکان یک نگرانی مشترک در والدین است که حدود 6 تا 15 درصد از کودکان مبتلا به کمبود آهن هستند ،مصرف قطره آهن خود می تواند از دلایل تغییر رنگ دندان کودک شناخته شود . چندین علل مختلف می تواند این نوع کمبود را ایجاد کند مانند رشد سریع کودک یا جذب آهن.

توصیه می گردد کودکان خود را از سنین ابتدایی نزد دندانپزشک اطفال ببرید ،درمان در سنین ابتدایی بسیار کم هزینه تر خواهد بود .شما می توانید برای مشاوره و مراجعه با شماره های زیر تماس حاصل فر مایید :
021-88699877

 

های آهن و دندان ها

آهن برای کودکان نوپا به طور کلی توسط پزشک تجویز می گردد ،این ها اغلب دندان های کودک را لکه دار می کنند .در مرحله اول ممکن است این کله ها همچون خطی تیره بروز کنند وبه مرور زمان شکل بگیرند . در حال از بین بردن آن ها برای حفظ ظاهر و زیبایی دندان ها لازم است .

آیا می توان با اقداماتی از ایجاد لکه های سیاه بر روی دندان جلوگیری کنیم ؟

سعی کنید را به آب پرتقال اضافه کنید زیرا ویتامین C جذب آهن را تسهیل می کند و از تغییر رنگ دندان کودک جلوگیری می کند . کاهش نیاز به می تواند بطور واضح پتانسیل لکه ها را کاهش دهد. مصرف غذاهای غنی از آهن مانند گوشت قرمز، غذاهای غنی شده آهن، سبزیجات و میوه های حاوی آهن با ویتامین C به عنوان یکی از روش های جبران کمبود آهن با کمک رژیم غذایی است .
مسواک زدن کامل دو بار در روز، به ویژه پس از مصرف آهن، به جلوگیری از تغییر دندان کودک کمک می کند. مراجعات منظم نزد دندانپزشک اطفال از همان سنین کودکی نقش بسزایی در حفظ سلامت و زیبایی دندان های کودک دلبنتان دارد .

برای اطلاعات بیشتر می توانید با دکتر جوانمرد دندانپزشک اطفال در غرب تهران م کنید .

برخی از خدمات دکتر جوانمرد دندانپزشک اطفال دندانپزشک اطفال در غرب تهران

مراقبت های  بعد از ارتودنسی اطفال

ارتودنسی در کودکان

ارتودنسی متحرک کودکان

با تشکر مدیریت سایت دکتر هلن جوانمرد دندانپزشک اطفال


جراحی فوق تخصص پلاستیک دندان ,کودکان ,اطفال ,کودک ,دندانپزشک , ,دندانپزشک اطفال ,دندان کودک ,جوانمرد دندانپزشک ,سیاهی دندان ,دکتر جوانمرد ,جوانمرد دندانپزشک اطفا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایتی برای همه لذت زندگی شاد با ورزش موبایل دیجیتال presleypotxol Netz شلوغی برتر ایران وب